پنجره های دوجداره و ازبین بردن اتلاف انرژی

دانشمندان کشف کرده اند که حدود 40 درصد از اتلاف انرژی از طریق پنجره ها به هدر می رود .یکی از راه هایی که می توان امروزه از ان بهره گرفت و استفاده کرد استفاده از پنجره های دوجداره upvc می باشد .

امروزه در بیشتر کشورهای پیشرفته مانند کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین و شمالی از تکنولوژی درب و پنجره های دوجداره upvc  استفاده می شود .

با بالا بودن نسبی پنجره های دوجداره upvc امروزه به بعضی اران پنجره های آلومینیومی یا چوبی یا آهنی با شیشه های دوجداره پیشنهاد می شود که از لحاظ قیمت مناسب تر از پنجره های upvc می باشند ولی از نظر ویژگی و عملکرد همانند پنجره های دوجداره upvc کار نمی کنند .

پنجره های دوجداره upvc که امروزه در کشور ما استفاده می شود به قاب پنجره های فلزی اتلاق می شود که شیشه دوجداره دارند .

شیشه دوجداره چیشت ؟

شیشه دوجداره به دلیل حفظ کردن انرژی حرارتی و برودتی و همچنین کاستن الودگی صوتی در مکان های عمومی مثل بیمارستان ها که باید شدت صوت مجاز در این مکان بالاتر از 39 دسیبل نرود  و همچنین  دانشگاه ها و کتابخانه ها و موزه ها و ساختمان هایی که در خیابان های پر تردد شهری واقع شده اند و میانگین صدا در این شهرها طی برآوردهای به عمل آمده بین 65 تا 70 دسیبل می باشد  بسیار بسیار پر کاربرد است و محبوبیت بالایی پیدا کرده است . به همین دلیل تولید کنندگان واگن های قطار و اتوبوس های مسافرتی بین شهری از این تکنولوژی بهره ببرند .

تکنولوژی بکار برده شده در شیشه های دوجداره می تواند آلودگی صوتی را 50 دسیبل کاهش دهد و آن را می تواند بین 20 تا 30 دسیبل برساند .

شیشه های دوجداره می توانند از انتقال انرژی گرمایی به طرق گوناگون و با رعایت نمودن اصول مهندسی تا حد چشمگیری کاهش دهد . لایه ای هوای خشک که خود نیز به عنوان عایق در نظر گرفته می شوند بین دوجداره شیشه محبوس می شود که قابل مقایسه با فایبر گلاس می باشد .


پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc دوجداره ,پنجره ,شیشه ,upvc ,انرژی ,دسیبل ,دوجداره upvc ,شیشه دوجداره ,اتلاف انرژی ,بردن اتلاف ,ازبین بردن ,بردن اتلاف انرژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بازیافت پلاستیک تدوین سئو باشگاه طرفداران محمدرضا گلزار chadutlqve7 cant پایگاه فرهنگی تفریحی و هنری شایان1400 pgsgraph فالوور اینستاگرام عشق یعنی گیتار کالای صنعتی صفایی میکروصنعت