ویژگی پنجره های دوجدارهUPVC  قسمت هفتم

ویژگی پنجره های دوجدارهUPVC  قسمت هفتم، در این مقاله ادامه پارت قبلی را توضیح می دهیم .

درب و پنجره های UPVC در سال های اخیر یکی از رایج ترین نوع درب و پنجره بوده و توانسته نسبت به سایر در وپنجره ها محبوبیت بیشتر داشته باشد.این درب و پنجره ها ویژگی های زیادی دارند :

شیشه دو جداره در درب و پنجره های دو جداره که از دو لایه شیشه موازی که به هم چسبیده شده تشکیل میگردد.پروفیلی از جنس آلومینیوم و پر شده از ماده رطوبت گیر بین دو لایه شیشه دو جداره قرار می گیرد.
برای جلوگیری از انتقال سرما و گرما و ورود گرد و خاک وسر وصدا باید فضای بین شیشه ها در پنجره دو جداره upvc را با هوا و یا عایق صوتی و یا عایق حرارتی که به ترتیب گازهای - و گاز آرگون نام دارند و یا ترکیبی از عایق صوتی و حرارتی پر کرد.

عایق حرارتی و عایق صوتی از ویژگیهای پنجره دو جداره upvc نسبت به پنجره های معمولی و تک جداره است به این صورت که پنجره دو جداره upvcتا حد زیادی از هدر رفتن گرما و به طور کل ازهدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و عایق حرارتی هستند اما در پنجره های با شیشه تک جداره درزهای موجود در آن انرژی را هدر داده و هوای گرم به خارج هدر میرود.

در قسمت بعد به ویژگی های دیگر درب و پنجره UPVC را اشاره خواهیم کرد.

ادامه مقاله در پارت بعدی .

شرکت پارس upvc با داشتن سابقه زیاد در امر تولید درب و پنجره UPVC  و نیز با دارا بودن پرسنل مجرب در زمینه تولید پنجره دوجداره upvc و خم کاری پروفیل upvc آماده ارائه خدمات به شما مشتریان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشترو سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره های تماس : 021-44893856

فاکس :0263-2823959

آدرس وبسایت :http://upvcpars.com

ایمیل : info@upvcpars.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران جنت آباد – 35 متری گلستان ( شهید مخبری ) بین شانزده متری دوم و شاهین – پلاک 250

آدرس کارخانه : کرج – پل فردیس – ابتدای جاده ملارد بعد از پمپ بنزین باران – جنب مسجدالرضا .

تلفن های کارخانه : 02632823957- 02632823958

موبایل : 09122373341 – 09123368270

 

 


پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc پنجره ,upvc ,جداره ,عایق ,شیشه ,ویژگی ,عایق حرارتی ,ویژگی پنجره ,عایق صوتی ,کاری پروفیل ,پروفیل upvc منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزشگاه متوسطه اول زینب(س) کوهدشت ترفند،اخبار،برنامه های تکنولوژی چیتابار هنر گناه نیست شرکت بازرگانی بارمان طراحی وب باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت گوگان evelynpmjstk1 Netz بیت ارز