ویژگی پنجره های دوجدارهUPVC  

ویژگی  پنجره های دوجدارهUPVC  ، در این مقاله ادامه پارت قبلی را توضیح می دهیم .

درب و پنجره های UPVC در سال های اخیر یکی از رایج ترین نوع درب و پنجره بوده و توانسته نسبت به سایر در وپنجره ها محبوبیت بیشتر داشته باشد.این درب و پنجره ها ویژگی های زیادی دارند :

1-دوام و استحکام بالا: درب و پنجره UPVC از نظر استحکام ،قابل اطمینان هستند و با وجود تفاوت های ظاهری با انواع فلزی معمولا دوام بسیار بالایی دارند.دوام آنها به دلیل نوع خاص مواد اولیه و اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره است.

2-ثبات رنگ : از اجزای تشکیل دهنده پنجره UPVC پروفیل های UPVC هستند که با رنگ سفید تولید شده و مقدار سفیدی و ثبات آنهارابطه مستقیم با کیفیت و میزان هر یک از ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون پروفیل UPVC دارد.

3-تنوع رنگ : طی دو فرآیند متفاوت تنوع رنگی در پنجره های UPVC امکان پذیر است و هر دو روش از نظر کیفی و استاندارد قابل قبول هستند.

پروفیل های لمینت پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در فرآیند خاص به واسطه ماشین آلات مربوطه به شکلی جدایی ناپذیر چسبانده می شوند.و از همین روش می توان رنگ های مختلف از پنجره فراهم می شود.

ادامه مقاله در پارت بعدی .

شرکت پارس upvc با داشتن سابقه زیاد در امر تولید درب و پنجره UPVC  و نیز با دارا بودن پرسنل مجرب در زمینه تولید پنجره دوجداره upvc و خم کاری پروفیل upvc آماده ارائه خدمات به شما مشتریان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشترو سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره های تماس : 021-44893856

فاکس :0263-2823959

آدرس وبسایت :http://upvcpars.com

ایمیل : info@upvcpars.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران جنت آباد – 35 متری گلستان ( شهید مخبری ) بین شانزده متری دوم و شاهین – پلاک 250

آدرس کارخانه : کرج – پل فردیس – ابتدای جاده ملارد بعد از پمپ بنزین باران – جنب مسجدالرضا .

تلفن های کارخانه : 02632823957- 02632823958

موبایل : 09122373341 – 09123368270

 

 


پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc پنجره ,upvc ,پروفیل ,ویژگی ,تولید ,آدرس ,پروفیل upvc ,پنجره upvc ,پنجره دوجداره ,کاری پروفیل ,تشکیل دهنده ,اجزای تشکیل دهنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شراره reidtlkv Site DIGIKALA تجهیزات آشپزخانه | لوازم آشپزخانه | هود - فر - سینک -اجاق گاز فروش اپل آیدی درياي مواج شرکت مسافربری فروشگاه سایت بلاگ بیست هاردین